۲ پاسخ

از دکتر پرسیدم گفت همه ی نوزاد ها اینجورین

پسر منم اینجوریه گرماییه خیلی تو خونه کلا لباسش کمه بیرون میریم یذره بیشتر میپوشونم سرما نخوره کلا غر میزنه
با اینکه تو خونه لباسش کمه وقتی خوابه تشک و بالشش خیسه

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی