سلام بچه ها درمورد ای وی اف سوال دارم

۵ پاسخ

من ازپانکچر دوباره میترسم زنگ زدم گفتن جنین تشکیل نشده دوباره باید برم

عزیزم کی تخمک کشی کردی ؟ تقریبا بعد ۲۰ روز جوابش میاد که جنین تشکیل شده یا نه؟

من رفتم تخمک کشی کردم اونوقت یه تخمک بیشترنداشتم هرچی زنگ زدم مرکز گفتن کارت جنین نیوردن براتون بنظرتون جوابش منفی دوباره باید برم یاصبرکنم

بفرما گلم

بفرما عزیزم

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
کیمیا کیمیا قصد بارداری