میشه لطفا بگید ازمایشم چجوره روی این بتا چقدرمه؟

تصویر
۴ پاسخ

653 بتات خوبه برو دکتر بعد چند روز تکرار کن اگه رفت بالای 3000برو سونو دکتر من می‌گفت بالای 2500 ساک بارداری رو نشون میده الکی زود نرو از بس این دکترا استرس میدن به آدم

4هفته و خورده

آخرین پریودتون کی بود عزیزم؟

653 دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه برف😍 مامان دونه برف😍 ۳ ماهگی
مامان رضا مامان رضا هفته دهم بارداری