من از سایز ۰,1,2,3از هرکدوم دودست گرفتم جدا سرهمی ام گرفتم برای 3ماه به بعدش برای پاییزو زمستونشم کاپشن و لباسهای ضخیم گرفتم
من سایز صفر دو دست
یک تاسه هرکدوم پنج دست
حدودا هر سایز ده تا شلوارم گرفتم ازش اخه شلوار زیاد استفاده میشه
دیگ سرهمی ...زیردکمه ای دستکش جوراب کلاه روسری هم هرکدوم دوسه تایی خریدم
اینم چن دست واسه ۴تا۶ماهگی
سایز۲
سایزیک
زیاد لباس نوزادی نخر بچه رشد میکنه بعدش نمی دونی بچه درشت یاریز فعلا درحد یک دو دست بخر
من سایز صفریک دست خریدم
سایز ۱و۲و۳ ازهرکدوم سه دست خریدم
دیگ واسه ۶ماهگی دودست خونگی دودست بیرونی
دیگ نخریدم گفتم باخودش برم خرید اینطوری هم سایزش مشخص هم قدیمی نمیشه
دلم خواست🥲
من ک لباس نوزادی زیاد نگرفتم
یک سه دست
دو دودست
سه دو دست
بیشتر واسه یکسالگی و اینا خریدم
سوال منم هست .منم فقط یه دست ۱و۲و۳ گرفتم نمیدونم ۱تا چندماه میمونه🤷🏻♀️
نوش جان خودت و پسری❤️🩵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.