اگر بیمه تامین اجتماعی داشته باشید بیمارستان تامین اجتماعی کلا رایگانه و اکثرا همه چیزش خوبه و دانشجو ندارن ولی اگه نداشته باشی هم باز با هزینه عمل میکنن .بیمارستان های دولتی دیگه با بیمه تامین اجتماعی حدود ۲تا۳تومن میگیرن برا یک روز بستری
زایمان اول تو یاسوج فقط زاگرس سزارین میکنه
نرخ الانش ۲۸ تا ۳۰ تومنه
اما خب سال جدید افزایش پیدا میکنه
ولی سزارین اضطراری امام سجاد تقریبا رایگانه شهدای گمنام هم اگه بیمتون تامین اجتماعی باشه رایگانه
من یزد بودم ۷۰۰تومن الان زابل پرسیدم شده ۱۳۰۰
اجباری امام سجاد رایگانه
اگه بیمارستان دولتی بری پول زیادی نمیگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.