۳ پاسخ

منم اینجوری بودم یعنی در حدی خونریزی داشتم لخته داشتم نوار بهداشتیو هر ۱ساعت یه بار عوض میکردم. نگران نباش

گاهی ممکنه بعد از قطع خونریزی مثلادحالت پریود طور خونریزی بگیرین
من چند روز داشتم بعد قطع میشد دوباره شروع میشد تا بیست روز اینطوری بودم
ولی بازم چون شما خودت از احوالات خودت بهتر خبر داری میدونی غیر طبیعیه برو چک کن

آره برو خروج لخته خون و بافت خطرناکه

سوال های مرتبط