خانما سونو ان تی مشکلی نداره جفت پوستریور چیه؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

سلامم احتمال نداد؟

هه تاریخ زایمان منم تو سونو میزنن ۹ مهر 😁 ولی من ۱۱ هفته و ۳ روزم

سلام عزیزم اره خداروشکر همه چی خوبه
یعنی جفت خلفی، جفت پشت جنینه

بنظرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق خانم مامان فندوق خانم ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری