۴ پاسخ

من بردم دکتر گفت حساسیت داره گفت ژله رو نزدن ولی دارو بهش نداد بعد دو روز خودش خوب شد

دختر من حساسیت نشون داد به ژله دندون باریج وقتی استفاده کردم براش تمام بدنش دوندونه ریخت بیرون

من نه ولی خب دحترم باهاش آروم میشه

من کع نع ولی تاثیری نداشته

سوال های مرتبط