۷ پاسخ

اره من سفارش داشتم ۳ روزه خودشون فرستادن دو روز هم تیباکس
هر سوالی داشتم جواب میدادن من ک راضیم

ببین من مشتریش بودم خب ۲ساله امسال به شدت بدقول و بددهن شدن کارتو به شدت دیر تحویلت میده بعد پالتو که اصلا ازش سفارش ندید چون جنسی که باهاش عکس گذاشته با کاری که برات میفرسته فرق داره بعضی از مانتوهاش کپی عکسه

خرید نکنیا

خوشگله
ولی چجوری میخوای سفارش بدی

شما با چی وصلی ک‌میخای سفارش بدی

این پیج کاراش. مزونی یعنی بعد سفارش دوخته میشه ۱۰ ۱۵ روز ب بعد

چه خوشگله چه قیمت؟

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی