سلام شمال اوضاع خوبه آرام اوضاع جنگی نی

۷ پاسخ

خداییش شمالی ها تو خیلی موارد برنده ان..هوا خوب‌‌‌..شهر نسبتا خلوت.. آرامش.. بوی زندگی.. الانم که به دور از جنگ خداروشکر

جنگ نیست هوا هم خوبه فقط خیلی شلوغه که طبیعیه..

سلام. فعلا ک خبری نیست اینجا

خداروشکر گوش شیطون کر امن وامانه

خوبه خداروشکر فعلا که امن

اهوازداره میزنه عزیزم ..ولی خداروشکر یه بارون شدید گرفته

هیچ خبری نیست

سوال های مرتبط