زایمان با آمپول فشار چطوره؟ دردش بیشتره؟

۲ پاسخ

تجربه دردش ندارم اما پرستارم .دیدم همچی طبیعی پیش میره تا قبل امپول ورزش و نرمش همچی عالیه یهو امپول میزنن دگه فقط درد و داد میاد سراغشون اما زود بچه میاد راحت میشه بدون آمپول فرسایشیه خیلی طول میکشه بچه تو کانال با ناز میاد با آمپول یه لحظه تموم‌میشه

دردش که فرق نمیکنه یکیه فقط با آمپول فشار دردمدام پشت سر هم میاد استراحت نمیده و زود بچه بدنیامیاد

سوال های مرتبط