لیزر تودوران شیردهی ضررداره؟؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

ضرر نداره
ولی بخاطر هورمون های بدن، 6 ماه بعد زایمان میگن میشه لیزر انجام بدی

ببین ضرر نداره ولی الان بچت دو ماهشه ب خاطر هورمونات تنظیم نشده الان بری هم جواب نمیگیری بذار یکی دوماه دیگه برو

سوال های مرتبط

مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی