نه نباید بکشی سم قلیون تا ۳ روز میمونه تو بدن
اگه میخوای بکشی قبلش شیر بدوش که بعد قلیون کشیدن اون شیرو بدی بخوره
چون یکیدوساعت بعده قلیون شیر بدی بهتره بعدشم سعی که یکمشو بدوشی بره بعد بدی به بچه
دوست من
اولاش میکشید ۹۰ دیقه صبر میکرد بعد شیر میداد
الان همونم صبر نمیکنه
ولی خب ضرر داره
نیکوتین وارد بدن بچه میشه نکشی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.