کسی هس تو شیردهی هم قلیون بکشه🤔

۴ پاسخ

عزیزم به شدت ضرر داره.نیکوتین مستقیما وارد خون و شیر مادر میشه

دکتر گفت اگه کشیدی تا90دقیقه نباید شیر بدی
منم اول بهش شیر میدم بعد قلیون ک میزارم با شیر دوش شیر میدوشم ک وقتی کشیدم اگه گشنش بود از شیشه شیر بهش بدم..
اگه هم نتونستی بدوشی ابجوش نبات بهش بده تا اون90دقیقه بگذره
سعی کن اول بخوابونیش وقت بکشی ک بخوابه تا90دقیقه بگذره

اره عزیزم من میکشم روزانه 3بار..

نه دکتر به من گفت نیکوتین از طریق شیر به بچه میرسه

سوال های مرتبط

مامان ماه جون مامان ماه جون ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی