عزیزم به شدت ضرر داره.نیکوتین مستقیما وارد خون و شیر مادر میشه
دکتر گفت اگه کشیدی تا90دقیقه نباید شیر بدی
منم اول بهش شیر میدم بعد قلیون ک میزارم با شیر دوش شیر میدوشم ک وقتی کشیدم اگه گشنش بود از شیشه شیر بهش بدم..
اگه هم نتونستی بدوشی ابجوش نبات بهش بده تا اون90دقیقه بگذره
سعی کن اول بخوابونیش وقت بکشی ک بخوابه تا90دقیقه بگذره
اره عزیزم من میکشم روزانه 3بار..
نه دکتر به من گفت نیکوتین از طریق شیر به بچه میرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.