ی گازی خود زغال داره که سمی هست با معسل هم که ترکیب میشه ی مواد شیمیایی تولید میشه دود رو میدی توی ریه ها و وارد جریان خونت میشه که موقع شیر دادن به نوزاد وارد بدنش میشه.بنظر من اگر خیلی دوس داری قلیون بکشی شیر خشک بگیر اون روز رو شیر خشک بده که خیالت راحت بشه
بله باید شیر اون روز رو بدوشی بریزی بهش ندی
من دوست ندارم و نمیکشم
من میکشم😐
اره عزیزم خیلیم مشکل داره.دود کلا برا بچه بده وقتی شیرخودتو میخوره
ماه های اول ک بچه شیر زیاد میخوره اره
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.