چقد خطرناکین😁شما ک قلیون مهم تره تا سلامتی بچتون پس بچه شسر ندین بیخیال ب قلیونتون برسین
بارداری شیر دهی دوره حساسی هس چرا انقد ساده ازش میگذرین
منم قبل بارداریم ماهی یکبار دوبار میکشیدم ب محض ک باردار شدم نزاشتم بوش هم بهم بخوره حتی قرصا واجبمو با احتیاط مصرف کنیم
دل شیر دارین و مغز خر😁
خیلی از اول بارداری میکشن تا اخر شیردهی که چیزی نیست من خودم امشب کشیدم اصلا مشکلی نداره باور نکن میگن ضرر داره
فک کنم شیرت طعم بگیره و چونتو بدنت میمونه طعم توتون نکشی خیلی بهتره
اره ضرر داره همونطور که هر دارویی یا چیزی مصرف کنی روشیرت تاثیر داره این دود قلیونم سمه وارد شگیر میگشه
ت شیردهی چیه من تو حاملگیم می کشیدم هیچیم نشد
من هر چی خوندم هر منبعی یه چیز گفته بود من که میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.