سلام خانما کسی ت شیر دهی قلیون میکشه
یا بکشیم خطر داره

۶ پاسخ

چقد خطرناکین😁شما ک قلیون مهم تره تا سلامتی بچتون پس بچه شسر ندین بیخیال ب قلیونتون برسین
بارداری شیر دهی دوره حساسی هس چرا انقد ساده ازش میگذرین
منم قبل بارداریم ماهی یکبار دوبار میکشیدم ب محض ک باردار شدم نزاشتم بوش هم بهم بخوره حتی قرصا واجبمو با احتیاط مصرف کنیم
دل شیر دارین و مغز خر😁

خیلی از اول بارداری میکشن تا اخر شیردهی که چیزی نیست من خودم امشب کشیدم اصلا مشکلی نداره باور نکن میگن ضرر داره

فک کنم شیرت طعم بگیره و چون‌تو بدنت میمونه طعم توتون نکشی خیلی بهتره

اره ضرر داره همونطور که هر دارویی یا چیزی مصرف کنی روشیرت تاثیر داره این دود قلیونم سمه وارد شگیر میگشه

ت شیردهی چیه من تو حاملگیم می کشیدم هیچیم نشد

من هر چی خوندم هر منبعی یه چیز گفته بود من که میکشم

سوال های مرتبط

مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان نی نی خانوم مامان نی نی خانوم ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی