من تو فکر اینم شیرم مقوی باشه بچه چاق بشه وزن بگیره
اینا قلیون میکشن شیرشونو کم میکنن
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
نکشید خواهشا گوارششو کامل نابود میکنع باید سه ساعت از شیردهیتون بگذره بعدم بدوشید بریزید دور من خودم قلیون میکشیدم اما الان هرکار میکنم دلم نمیاد بخوام سلامتیشو بخاطر هوس خودم به خطر بندازم
من که میکشم نه بابا
دود ناشی ازش تا ۸ ساعت روی تن و بدن شما هست و به نینی منتقل میشه
بماند که چه آسیبی به شیر شما میزنه و این کمترین آسیبشه :)
نه نمیشه اگرم بکشی باید دو سه ساعت شیر ندی
فک کنم اره منکه میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.