سلام خانوما میشه توی شیر دهی قلیون کشید

۶ پاسخ

من تو فکر اینم شیرم مقوی باشه بچه چاق بشه وزن بگیره
اینا قلیون میکشن شیرشونو کم میکنن
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

نکشید خواهشا گوارششو کامل نابود میکنع باید سه ساعت از شیردهیتون بگذره بعدم بدوشید بریزید دور من خودم قلیون میکشیدم اما الان هرکار میکنم دلم نمیاد بخوام سلامتیشو بخاطر هوس خودم به خطر بندازم

من که میکشم نه بابا

دود ناشی ازش تا ۸ ساعت روی تن و بدن شما هست و به نی‌نی منتقل میشه
بماند که چه آسیبی به شیر شما میزنه و این کمترین آسیبشه :)

نه نمیشه اگرم بکشی باید دو سه ساعت شیر ندی

فک کنم اره منکه میکشم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان نی نی خانوم مامان نی نی خانوم ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی