کسی تو دوران شیردهی قلیون کشیده؟

۷ پاسخ

من در حد چندتا پوک میکشم
عروس داییم تو حاملگی عین چی کشید الانم میکشه بچشم ۴/۵کیلو دنیا اومد

عزیزم نکش رو شیرت تاثیر داره

وای نکش ، به خاطر بچت تحمل کن

خیلی مضره نکش کلا

آره من میکشم

دیگه مامان شدی نکش من خودم قبل بچه ته قلیون و اینارو دراورده بودم ولی به خاطر دخترم دیگه لب نمیزنم

نه نباید بکشی

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی