من در حد چندتا پوک میکشم
عروس داییم تو حاملگی عین چی کشید الانم میکشه بچشم ۴/۵کیلو دنیا اومد
عزیزم نکش رو شیرت تاثیر داره
وای نکش ، به خاطر بچت تحمل کن
خیلی مضره نکش کلا
آره من میکشم
دیگه مامان شدی نکش من خودم قبل بچه ته قلیون و اینارو دراورده بودم ولی به خاطر دخترم دیگه لب نمیزنم
نه نباید بکشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.