۵ پاسخ

سلام عزیزم درخاست میدی گلم دلم

میشه کشید مشکلی نداره ؟؟

اره.اون یماه اول شر خودمو میدادم.
اول بهش شیر میدادم بعد قلیون😂که دو سه ساعت باز بگذره شیر بخوره

اره بابا

آره من کشیدم

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ماه جون مامان ماه جون ۶ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی