تو دوران شیردهی میشه قلیون کشید؟

۶ پاسخ

مگه قلیون چی داره ک بهش اعتیاد پیدا میکنید؟

سوال منم هست
واقعا ایرادی داره بکشی ؟
چون دوده خوردنی نیست ک ایراد داشته باه داره؟🙄

من ک از بیمارستان برسم‌خونه میکشم
۹ماه نکشیدیم بسه 😖

منم دیشب شب یلدا ب شوهرم گفتم میشه قلیون بزاری منم دوتا دود بکشم فقط چنان سرمو گرم کرد ک یادم رفت ندادبهم

میگن نه😩😩

نکش دیگه 😅

سوال های مرتبط

مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۲ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۲ ماهگی
مامان 🩷panah 🩷 مامان 🩷panah 🩷 ۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی