توی شیردهی قلیون میشع کشید ؟

۷ پاسخ

اره میشه کشید

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ طفلی بچه

من میکشم موردی هم نداره از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نیست

من میکشیدم 😀توی بارداری هم این اواخر تک و توک میکشم

خیلیا میکشن

نه عزیزم

نه میگن که نباید بکشی

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۱ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی