قلیون میشه کشید تو شیردهی یا ن؟

۱۰ پاسخ

نکشی بهترع

وای من فق منتظرم زایمان کنم خمارم دیگه مغزم نمیکشه🤣

ننننن

من قلیون میکشم البته بعد یک ماهگی

من سیگار میکشم بعضی وقتا

نه گلم ضرر داره

من میکشم

نه

ميشه ولي بهتره كه نكشي

نه بابا ضرره

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان 🩷panah 🩷 مامان 🩷panah 🩷 ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی