خانما دوران شیردهی میشه قلیون کشید یا نه؟

۱۵ پاسخ

نه نمیشه

تو بارداری نکشیدم ولی الان میکشم به دکترم گفتم گفت ایرادی نداره فقط یکم رفلکس بچرو تشدید میکنه

من نکشیدم . هم تو بارداری هم الان شیردهی.دلم نمیاد بخاطر بچم

اره من میکشم

‌مشکلی نداره دم دقیقه کشیدن بده

نه خوب نیس ولی حالا یه پک بکش اگه خیلی دلت خواس

من عین بنزمیکشم ن تنهامن بلکع کل دوستام

ضرر داره

من کشیدم چندبار 😁

واجبه حالا 😕🙄

نع.

ب هیچ وجه نمیشه گ

منک میکشم

نه نمیشه

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی
مامان ماه جون مامان ماه جون ۶ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۲ ماهگی