من کشیدم یبار
نهه اصلا
نه نکن تلخ میشه
من کلا اهلش نیستم ولی بچم همینجپر بیقراره میکشیدم دیگ چی میشد😢
من کشیدم ساعت ۱شیر دادم بهش خوابید بعدش کشیدم تا ظهر دیگه شیر خودمو ندادم .شیر خشک دادم بهش.شیر خودمم دوشیدم انداختم
من ك نَسَخَم بد😂 ٩ ماه م حامله بودم نكشيدم الانم ك شير ميدم نميكشم شوهرم نميزاره خلاصه ك خيلى دلم ميخاد اما افسوس
خیلی دوست دارم بکشم اما نمیشه
نه نمیکشم
نه کلا نمیکشم
نه نباید تو دوران شیر دهی قلیون کشید خطرناکه
نه ..
نه
شیرت بچه رو مسموم میکنه
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.