کی دوران شیردهی قلیون میکشید؟

۵ پاسخ

مجبوری اخه

من یبار کشیدم و بعد شیرمو دوشیدم ریختم ،ولی دیگه نمیکشم چون حوصله دوشیدن شیر ندارم

برای منم سواله
حالا قبلش هم نمیکشیدم ها ولی یهو دیگه هوس کردم بکشم . اخه وقتی جمع میشیم داییم و مامانم و زن دایی هام میکشن منم میخاستم ب جمعشون بپیوندم 😂😂

بنام خدا من 🙏

قبلش شیرتوبدوش ک بچه گشنه نمونه بعدشم شیرتوبدوش بریزبره تادوساعتم شیرنده

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۱ ماهگی
مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ماه جون مامان ماه جون ۶ ماهگی