من میکشیدم سر دخترم البته بد 40ذوز
نه عزیزم نمیتونی بکشی 😑 شیرت از خونت ساخته مبشه ، قلیون نیکوتین داره بچرو به فنا ندید 😑😑 یا اینکه برو بخون ببین اگر بکشی چنو ساعت نباید شیردهی داشته باشی ...
قلیون موادش وارد خونت میشه که حس خوب بهت میده از اون خونت هم برای بچه شیر درست میشه ...
منم میکشم
اره بابا بکش
بعدش جایی نبات بخور
من میکشم
من کلا میکشم هم بارداری هم الان
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.