دوستان قلیون میشه بکشم دوران شیردهی

۷ پاسخ

من میکشیدم سر دخترم البته بد 40ذوز

نه عزیزم نمیتونی بکشی 😑 شیرت از خونت ساخته مبشه ، قلیون نیکوتین داره بچرو به فنا ندید 😑😑 یا اینکه برو بخون ببین اگر بکشی چنو ساعت نباید شیردهی داشته باشی ...
قلیون موادش وارد خونت میشه که حس خوب بهت میده از اون خونت هم برای بچه شیر درست میشه ...

منم میکشم

اره بابا بکش
بعدش جایی نبات بخور

من میکشم

من کلا میکشم هم بارداری هم الان

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی
مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۱ ماهگی