خانما تو دوران شیرده میتونم قلیون بکشم؟ی

۱۴ پاسخ

درکتون نمی کنم

انقد سخته ینی نکشی؟

ضرر داره

من شروع کردم بکش

هعیی ۲سال ۹ماه میخواد تو ترک باشیم😂چرا مردا انقدر راحتن ی کار میکنن ب خدا انقدر منت میکنن بعد ما این همه از خود کذشتگی. میکنیم

قلیون نیکوتین داره عزیزم

راستش منم نسخم فعلا ک دارم مقاومت میکنم😂

خیر نمیشه عزیزم
نیکوتین تا ۴۸ ساعت اثرش روی بدن هست و موثره توی شیر تا ۳۸ ساعت نمیتونی شیرتو بدی اگه کشیدی

والا منم نمیدونم منم قیلیونیم منتظرم دوماه بشه بکشم 🤦‍♀️😁
ولی تمام دخترای فامیلمون چه تو بارداری چه بعد از زایمان قیلیون میکشدن😐😐

ی بار شاید مشکلی نداشته باشه ب نظرم نکش ولش کن منم دلم میخاس ولی دس رو دلم گذاشتم برا نینی

ن نمیشه

نه ضرر داره

دوران شیردهی

نه منم میخواستم بکشم دکتر گفت نیکوتین از راه شیر وارد بدن بچه میشه و خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری