۳ پاسخ

بنظرم نه🙁
شما هنوز از داخل بخیه هاتون جوش نخورده خطرناکه
شاید باعث عفونت بشه

حالا اون نه ماه رو تحمل کردی نکشیدی
الانم بخاطر اون بچه نکش
دودش اصلا خوب نیس
مخصوصا اگر خودت بهش شیر میدی

اگر شیر خودتونو میدین نکشید

سوال های مرتبط

مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی