میتونم قلیون میوه ای بکشم ؟

۶ پاسخ

دوقلوهای منم اصلا خواب ندارن تا ساعت ۴،۵ صبح بیدار هستن و گریه میکنن ،هم کولیک دارن هم رفلاکس،دارو هم میدم فایده نداره،دست تنها واقعا دوقلوی سخته 🥲

عزیزم دوقلوهات چطورن کولیک که ندارن
من که پدرم در اومده خیلی گریه میکنند اصلا خواب ندارن 🥺

اره بابااا

من میترسم نمیکشم میگن خوب نیست

میگن شیر تلخ میکنه

من که همیشه میکشم

سوال های مرتبط

مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری