خانما من شير ميدم ميتونم قليون بكشم ؟؟؟

۴ پاسخ

منکه هرروز میکشم ماشاالله 3تاپسرهم دارم سرهر3تاشون توشیردهی کشیدم اصلاً هم ربطی نداره

نننننہہہہہہہ۔۔۔
نیوکتین وارد شیر مےشہ۔سمیہ ۔نکن

هر موقع کشیدی باید تا سه ساعت شیر ندی بدوشی بریزی دور لباستم عوض کنی

من ک هروز‌میکشم🤣

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی