۴ پاسخ

ازطریق شیرت تمام سموم قلیونا منتقل میکنی بزرگ بشن الرژی و حساسیت میگیرن حتی ممکنه اسم ومشکلات تنفسی بگیرن
از دکتر هم بپرس اینجا کسی دکتر نیس الکی مینویسن طوری نیس

نه بابا منم میکشم

اره منم میخام بدونم

منم به بچم شیر میدم ولی میکشم برا دوقلوهامم میکشیدم و چیزی نشد حساس نباش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۶ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی