۷ پاسخ

خیلی ضرر داره بخدا
نکنید اینکارو با طفل معصوماتون
بخدا توی بزرگسالی مشکل تنفسی و ریه و آسم و این چیزا میگیرن
حتی میگن دود سیگار بیشتر از کسی که میکشه برای کسی که نمیکشه و در معرض دوده آسیب رسانه
بخدا هیچی بالاتر از سلامتی یه بچه نیست که هیچ اختیاری از خودشونم ندارن برای مراقبت از خودش

من حتی کنار کسی که قلیون بکشه هم نمیشینم

وای این چه کاریه

😐😐 من ۱۷ سال میکشیدم روزی ۳ تا ۵ بار. ب خاطر پسرم یک سال نکشیدم از بارداری تا الان. نکش گلم ریه بچت اذیت میشه

نهههههه نباید بکشی

من ک میکشم

نباید بکشی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری