۳ پاسخ

بدوش یکم بریز بره بعد بده، ولی نکش اگ میتونی

اشکال داره نیکوتین وارد خون میشه وارد شیر میشه و وارد بدن بچه میشه

من هر از گاهی میکشم ولی خیلیی کم بعد دو ساعت شیرمو یکم میدوشم ولی بازم عذاب وجدان دارم فک میکنم اصلا خوب نیست😐

سوال های مرتبط

مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری