۴ پاسخ

هیچی بچرو ب...گا میدی فقط

والا من که قصددارم بکشم اطرافیانمم دیدم کشیدن مشکلی پیش نیومده

منم‌میشکم هفته ی یکبار اما میگن شیر رو تلخ میکنه تلاشم رو میکنم دیگه نکشم

نیکوتین و مونوکسید کربن وارد شیرت میشه
حتی جایی که نوزاد هست بقیه هم نباید بکشن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری