۴ پاسخ

پن دیشب کشیدم هیچی نشد سر دخترمم میکشیدم

چراااااااااا بابا
نکنی آلرژی زا ترینه واسه بچه حتی لباس و بدنت نباید بوشو بگیره 😑 خس خس میوفته من کردم سر بچه اولم

فقد موقع بچه شیر دادن میگن باد تو دل بچه میوفته نکشی بهتره وگرن موقع های دیگ مشکلی نداره من سر دخترم خیلی میکشیدم

ماهی یکبار ایراد نداره اونم کم ولی نکشی بهتره برای سلامتی بچه ات

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی