پن دیشب کشیدم هیچی نشد سر دخترمم میکشیدم
چراااااااااا بابا
نکنی آلرژی زا ترینه واسه بچه حتی لباس و بدنت نباید بوشو بگیره 😑 خس خس میوفته من کردم سر بچه اولم
فقد موقع بچه شیر دادن میگن باد تو دل بچه میوفته نکشی بهتره وگرن موقع های دیگ مشکلی نداره من سر دخترم خیلی میکشیدم
ماهی یکبار ایراد نداره اونم کم ولی نکشی بهتره برای سلامتی بچه ات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.