وای من خوندم سندرم مرگ ناگهانی میاره توروخدا نکشید حداقل تا شیش ماه که بتونه به جز شیر غذا کمکی بخوره
یه خانمی اومده بود دکتر
نوزاد ۳ ماهه تمام تنش ریخته بود بیرون و از شدت خارش تمام صوراشو چنگ انداخته بود خونی کرده بود
دکتر گفت از قلیونه و کلی با مامانه دعوا کرد گفت به خاطر بی فکری تو بچه به این روز افتاده
خجالت نمیکشس همچین سوالی میپرسی؟؟؟
بله ضرر داره
اره خیلی ضرر داره
خیلی ضرر داره وارد شیر میشه دیگه تحمل کن من اگه شیر خودمو فقط بخوره بعد دوسال اگه نه که میکشم
من یکبار کشیدم بعدا متوجه شدم خیلی ضرر داره و نیکوتین قلیون وارد شیر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.