۷ پاسخ

وای من خوندم سندرم مرگ ناگهانی میاره توروخدا نکشید حداقل تا شیش ماه که بتونه به جز شیر غذا کمکی بخوره

یه خانمی اومده بود دکتر
نوزاد ۳ ماهه تمام تنش ریخته بود بیرون و از شدت خارش تمام صوراشو چنگ انداخته بود خونی کرده بود
دکتر گفت از قلیونه و کلی با مامانه دعوا کرد گفت به خاطر بی فکری تو بچه به این روز افتاده

خجالت نمیکشس همچین سوالی میپرسی؟؟؟

بله ضرر داره

اره خیلی ضرر داره

خیلی ضرر داره وارد شیر میشه دیگه تحمل کن من اگه شیر خودمو فقط بخوره بعد دوسال اگه نه که میکشم

من یکبار کشیدم بعدا متوجه شدم خیلی ضرر داره و نیکوتین قلیون وارد شیر میشه

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۱ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی