خانوما تو شیردهی قلیون ضرر داره

۴ پاسخ

اگه شیر خودتی میدی آره من شیرخشک میدم میکشم

یاخدا
خیلی خیلی ضرر داره😫😫😫

اره حتما ضرر داره،نیکوتینش تو بدنت میمونه شیر بدی منتقل میشه ب بچه،قلیون ک بدنر سیگاره

فک کنم باید به چند ساعت بگذره تا بتونی شیر بدی

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی