سلام خانما کشیدم قلیون واسه شیردهی ضرر داره؟

۸ پاسخ

شیرت تلخ میشه

واقعا خودت چی فکر میکنی 🤔

بله صد درصد

من ک نشنیدم و ب حرفای قدیمی اهمیت نمیدم و میکشم

بستگی ب خودت داره دیگ

نمیدونم ممکنه کشیدی هم تا ۳ ساعت شیرخودتو نده

بله توروخدا دوران شیردهی قلیون نکشید برا کوچولو ضرر داره..

آره .

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه ۳ ماهگی