۷ پاسخ

سوال من اینه چطوری با بچه کوچیک فرصت قلیون دارید😬😬

قلیون کلا ضرر داره تو شیردهی که بیشتر

من شنیدم الکل و قلیون ک مصرف میکنی تا چندساعت شیر ندی بهتره
بازم گوگل سرچ کن
فکرنکنم قلیون خیلی،ضرر داشته باشه ولی اول شیر بهش بده حداقل تا دوساعت شیر نخاد

بکش بابا ولی مدام نه همون هفته ای ی بار بسه هوا رو آزاد بزار خیلی دود طرق بچه نره

حتما ضرر داره .اون که برا آدم سالم و بدون مسئولیت ضرر داره چه برسه به مادر

من که دو دفعه تا الان کشیدم🙁🤷🏻‍♀️

انشاالله ک نه😂😂

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی