خانوما قلیون تو شیردهی بده؟!

۸ پاسخ

عاره اگرم کشیدی بعد قلیون شیرتو بدوش بعد بچه شیر بده اگه شیر خشک میخوره که هیچ اگه نمیخوره باز قبلش شیرتو بدوش گشنه اش شد بده بهش ولی نکشی بهتره مخصوصا قبل شیش ماه

قلیون رو حتی بیرون هم بکشی، بجز شیرت ک مشکل دارمیشه، روی لباس، موها و حتی سروصورتت و بوی دهنت میمونه، و میتونه باعث آلرژی توو بچه بشه

منم میکشم توبارداری هم کشیدم😀😀

شیرتو خشک میکنه

بکش بیخیال نوش جانت طمعش چی هست 🤣

معلومه بده عزیزم

نه فقط تا 72 ساعت نباید شیر بدی بعد 72 ساعت هم باید تخلیه کنی سینتو بعد بدی 🙃🤷🏼‍♀️

نکشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی
مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی