عاره اگرم کشیدی بعد قلیون شیرتو بدوش بعد بچه شیر بده اگه شیر خشک میخوره که هیچ اگه نمیخوره باز قبلش شیرتو بدوش گشنه اش شد بده بهش ولی نکشی بهتره مخصوصا قبل شیش ماه
قلیون رو حتی بیرون هم بکشی، بجز شیرت ک مشکل دارمیشه، روی لباس، موها و حتی سروصورتت و بوی دهنت میمونه، و میتونه باعث آلرژی توو بچه بشه
منم میکشم توبارداری هم کشیدم😀😀
شیرتو خشک میکنه
بکش بیخیال نوش جانت طمعش چی هست 🤣
معلومه بده عزیزم
نه فقط تا 72 ساعت نباید شیر بدی بعد 72 ساعت هم باید تخلیه کنی سینتو بعد بدی 🙃🤷🏼♀️
نکشی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.