خانما قلیون تو شیردهی مجازه؟

۶ پاسخ

نه ضرر داره

نه ولی بکششش😂😂😂😂😋😋

😂😂من منتظرم زایمان کنم که بکشمم😁

نهههه

من آجیم می‌کشید 🤣🤣🤣🤣

نه نیکوتین و مخدری ک داره وارد شیر میشه بچه رو منگ میکنه . ممکنه بچه اسم بگیره نکشششش

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان لیان مامان لیان ۳ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۳ ماهگی
مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی