خانما کیا تو شیردهی قلیون میکشن؟

۹ پاسخ

شیرت تلخ میشه اگ کشیدی باید چند بار سینتو بدوشی تا بچت مسموم نشه جات باشم نمبکنم این کارو

۱۳ روزه زایمان کردی دلت قلیون‌میخواد عاشقی

نکش بچه گناه داره . شیرت تلخ میشه مسموم میشه

من میکشم

هیچ‌کس! حیف بچه نیست؟

اگه هوس کردی یه بار بکش چیزی نمیشه دود تو شیر نمیره که

مگه کسی هم میکشه

هیچکس

من‌چندبار کشیدم

سوال های مرتبط

مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی