۱ پاسخ

من میکشم شیرخشک میدم
نه بیقراری نمیکنن حتاشیرخودتم بدی چون دکترم میگف اصلا هیچی واردشیرت نمیشه ضررداشته باشه
ضررش دودشه فقط باید بچتو دورتر بزاری

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی