۵ پاسخ

البته از مسئول شیردهی بیمارستانم پرسیدم گفت هیچ مشکلی نداره بکشین

من دیگه داشتم له له میزدم تاالانم ۳-۴ بار کشیدم

من چون سالها قلیونی هستم و ۹ماهه بخاطر بارداری قلیون و نکشیدم.با دکترصحبت کردم گفت قلیون بکشی نمیتونی شیر بدی منم بخاطر قلیون میخوام شیرخشک بدم.چون تو این ۹ماه عذاب کشیدم.

من زنداییم توبارداری میکشید بعدشم تاهمین الان که بچش دوسالشه میکشه
چیزیم نشد

من جاریم زایمان کرده میکشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی