البته از مسئول شیردهی بیمارستانم پرسیدم گفت هیچ مشکلی نداره بکشین
من دیگه داشتم له له میزدم تاالانم ۳-۴ بار کشیدم
من چون سالها قلیونی هستم و ۹ماهه بخاطر بارداری قلیون و نکشیدم.با دکترصحبت کردم گفت قلیون بکشی نمیتونی شیر بدی منم بخاطر قلیون میخوام شیرخشک بدم.چون تو این ۹ماه عذاب کشیدم.
من زنداییم توبارداری میکشید بعدشم تاهمین الان که بچش دوسالشه میکشه
چیزیم نشد
من جاریم زایمان کرده میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.