مامانا قلیون تو شیردهی بده؟

۵ پاسخ

مگه نیکوتین نداره تنباکو ؟ تو شیرت نمیره ؟

آره اصلا خوب نیست عزیزم

عزیزم هیچ بدی نداره فقط شیر را همون موقع تلخ میکنه پس بعد قلیون یه چیزی بخور مثل آب هویج.تا نیم ساعت یا ۱ساعت بچه را شیر نده

نه من ک هرروز میکشم شیر کم نمیشه
حالا میگن قلیون برای شیر دادن بده
اونم فک نکنم آخه دوده همش می‌ره بیرون

اره ضرر داده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی
مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۴ ماهگی