کسی تو شیردهی قلیون کشیده؟؟؟

۷ پاسخ

نه مگه دیونم

نکش سم وارد شیرت میشه

نکش نیکوتین وارد بدنت میشه به شیرتم همینطور🫠

من از وقتی زایمان کردم چند باری کشیدم اما بعدش تا ۲ ساعت بهش شیر ندادم هیچ مشکلی هم پیش نیومده

سوال منم هست🫠

من میکشم خخخ

من نه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی
مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی