دوران شیر دهی میشع قلیون کشید؟😁😁

۸ پاسخ

اره بابا انقد کشیدممممممم

منم خیللللی دلم میخواد ولی نکشیدم کاش بشه تو شیر دهی
چه طوری تحمل کنم تا دوسال دیگه هم

منم خیلی دلم میخواد
وایستادم یکم نی نی جون بگیره بعد بکشم

واجبرتر از سلامتی خودتون و نی نی قشنگتونه؟!

من تو بارداریمم میکشیدم

اره میشه

متاسفانه فکر نکنم بشه
اگه میشد خیلی خوب بود😁

میگن‌نکشین منم خیلی دلم میخاد ۹ ماهه تحمل کردم😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان 🩷panah 🩷 مامان 🩷panah 🩷 ۳ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان نی نی خانوم مامان نی نی خانوم ۷ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی