اره بابا انقد کشیدممممممم
منم خیللللی دلم میخواد ولی نکشیدم کاش بشه تو شیر دهی
چه طوری تحمل کنم تا دوسال دیگه هم
منم خیلی دلم میخواد
وایستادم یکم نی نی جون بگیره بعد بکشم
واجبرتر از سلامتی خودتون و نی نی قشنگتونه؟!
من تو بارداریمم میکشیدم
اره میشه
متاسفانه فکر نکنم بشه
اگه میشد خیلی خوب بود😁
میگننکشین منم خیلی دلم میخاد ۹ ماهه تحمل کردم😵💫😵💫😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.