۸ پاسخ

نه اصلا … من واسه پسرم یه کوچولو ولرم میکنم میدم میخوره .. اون شیرا پاستوریزه ان نیاز به جوشوندن ندارم

بله من میجوشونم

نه اونا پاستوریزه اس

اگه منظورتون پاستوریزه هست..نه

نه فقط گرمش میکنم

فرناز اگه هستی آیدی روبیکا تو بده کارت دارم؟

برا خوردن من ی یرب بیست دقیقه اره ، اما برا فرنی نه چون یرب بیست دیقه هم میزنم دیگه

........

تصویر

سوال های مرتبط