عادیه من ساک نبستم هنوز

۱۱ پاسخ

من بستم گذاشتم تو ماشین😅

خسته نباشی خواهرم خخخ

پس کی میخوای ببندی

منم امروز بستم

منم سر بچه اولم ۳۹ هفته ساک بستم
بچم ۴۱ هفته به دنیا اومد
ولی الان دیگه باید ببندی خیالت راحت باشه

منم نبستم

منم نبستم....فدات تازه میخام برم وسیلهامو بیارم

منم😂😂

منم نبستم 😑ولی لیست گرفتم دیگه فردا پس فردا جمعشون کنم

منم .برای نی نی بستم.برای خودم هنوز نه

منم هفته پیش بستم

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی