من بستم گذاشتم تو ماشین😅
خسته نباشی خواهرم خخخ
پس کی میخوای ببندی
منم امروز بستم
منم سر بچه اولم ۳۹ هفته ساک بستم
بچم ۴۱ هفته به دنیا اومد
ولی الان دیگه باید ببندی خیالت راحت باشه
منم نبستم
منم نبستم....فدات تازه میخام برم وسیلهامو بیارم
منم😂😂
منم نبستم 😑ولی لیست گرفتم دیگه فردا پس فردا جمعشون کنم
منم .برای نی نی بستم.برای خودم هنوز نه
منم هفته پیش بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.