۳۳ و ۴ روزم هنوز ساک نبستم🥲

۲۴ پاسخ

من هنوز الباس برا بچه نخریدم 😭😕

من ۳۵ هفته چیدم

من هنوز نبستم خواهر😅

منم نبستم

وقت داری که ....طبیعی هستی؟

ما استراحتیا که چشممون به دست بقیه‌ست. چیزخاصی نخریدم. همینهایی که خریدم هم نشسته است.
درست میشه بابا 😅

منم هنوز نبستم تنها نیستی🤰🏻😀من هنو وسایلش کامل نیست

عجله ای نیست

ببندین مادران عزیز 😕

ومنی که هنوز نخریدم

منم هنوز نبستم با اینکه ۳۶ هفته و یک روز می‌خوام بشم 🤣 تازه لباسهاشم نشستم

من امروز بستم عزیزم😁

منم نبستم هنوز🫤😂

منم نبستم هنوز

من ۳۶ هفته بستم

منم نبستم
البته من وسایل بچم خونه مادرم شهرستان اینجا نیست

😂منم دقیقا مثل تو

منم نبستم که

طوری نیس دیگه رفتی ۹ ببند منم ایشالا ۳۵ یا ۳۶می‌بندم

من ۲۵ هفته بستم و تموم

من تازه دیروز بستم 😂

من تازه امشب بستم ساک پسرمو

وقت داری نگران نباش یه ماه دیگه خیلی راهه

مامانم گف ببند گفتم فردا بیا ببندیم اگ اومد شاید بستم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی